TOEGEVOEGDE WAARDE VAN AUDITCASE

AuditCase als vervanger van de Rolodex?

22-01-2019

Wanneer ik met mensen spreek over CRM, en natuurlijk over AuditCase in het specifiek, dan zegt men vaak: ”O ja, een CRM-systeem, daar kan ik de contactgegevens van mijn klanten in bijhouden. Meer is het niet toch?”. Maar het is natuurlijk vandaag de dag veel meer dan dat.

Om een beter beeld te geven van de toegevoegde waarde van AuditCase op het gebied van CRM voor uw kantoor licht ik graag een aantal onderwerpen uit.

Een volledig beeld van al uw contacten

Met AuditCase krijgt u een volledig beeld van uw klanten in verschillende stadia. Van suspect of prospect tot de status klant. Maar ook als uw klant besluit geen klant meer bij u te willen zijn, is het dossier nog steeds waardevol. U wilt ook dan een overzicht hebben over de klanten die –misschien alleen op dit moment– geen klant meer bij u zijn.

U heeft veel meer informatie over deze klant dan dat er ooit op een visitekaartje zou kunnen staan. Naast het bijhouden van contactgegevens en -personen, onderlinge relaties, openstaande taken heeft u ook een volledig overzicht van alle correspondentie met uw klant. Niet alleen uw correspondentie, maar ook die van al uw collega’s met deze klant.

Nieuwe mogelijkheden!

Het overzicht over al uw klanten biedt ook snel nieuwe mogelijkheden. In een keer in beeld hebben welke werkzaamheden u verricht voor uw klanten, biedt ook de mogelijkheid om inzichtelijk te krijgen welke werkzaamheden u dus nog niet verricht voor een deel van uw klanten. Hier kunt u goed gebruik van maken in uw marketingstrategie en het behalen van meer omzet.

Koppelingen

Door te koppelen met bestaande systemen voorkomt u niet alleen fouten door handmatige invoer, maar bespaart u ook een hoop tijd! Zo zorgt u ervoor dat u op één plek uw klantgegevens kunt invoeren en automatisch beschikbaar heeft in de opvolgende werkstappen. Met AuditCase koppelen we daarom met een groot aantal andere softwarepakketten en benutten we de sterktes van de verschillende pakketten.

Optimaal samenwerken

Binnen AuditCase deelt u alle beschikbare informatie met uw collega’s. Hiermee voorkomt u bijvoorbeeld dat dat ene dossier net in de mailbox van uw afwezige collega zit. Ook bij ziekte is het eenvoudig om een klant van uw collega over te nemen, aangezien alle contactinformatie en documenten centraal zijn opgeslagen in het klantdossier.

Koppelingen met een samenwerkingsplatform of portaal geven u de mogelijkheid om ook documenten met uw klanten op een extra beveiligde manier te delen.

Workflow

Naast de koppelingen met andere softwarepakketten hebben we ook een aantal tijdbesparende functionaliteiten van andere aanbieders geïntegreerd voor een optimale workflow. Hier leest u onder andere meer over in in de blog het volledig digitaal ondertekenen van documenten. Maar niet alleen door digitaal te ondertekenen bespaart u enorm veel tijd. Denk  hierbij bijvoorbeeld ook aan het aanmaken van klanten en automatisch bijwerken van uw klantgegevens via een KvK-koppeling.

Samenwerken aan correcte data

Middels de KvK-koppeling wordt beschikbare data bijgewerkt. Maar niet alle klantgegevens zijn hier bekend. AuditCase kent veel autorisatiemogelijkheden. De autorisatie kan zo worden ingesteld dat bijvoorbeeld alle medewerkers hun bijdrage kunnen leveren aan de CRM-gegevens door het bijhouden van contactpersonen. Door de autorisatie goed in te stellen wordt er meer uniformiteit gecreëerd en worden tegelijkertijd fouten uitgesloten.

De toegevoegde waarde voor uw kantoor

Ons streven met AuditCase is ervoor te zorgen dat wij met ons pakket waarde toevoegen voor uw kantoor. Door het uitbreiden, onderhouden en verbeteren van de koppelingen en integraties (naast alle andere functionaliteiten) kunt u qua efficiëntie grote stappen maken. Bij al onze beslissingen en ontwikkelingen stellen wij onszelf de vraag: “welke toegevoegde waarde leveren wij hiermee voor uw kantoor?”.

Changeto Comm - Stel een vraag