Integrated Accounting

GET IT RIGHT: AuditCase Open 2019

20-06-2019

Op 14 juni 2019 heeft de eerste AuditCase Open plaatsgevonden. Wij hebben hier veel positieve reacties op gehad door de aanwezige bezoekers. Het thema ‘Get it Right’ kan je op twee manieren uitleggen. Aan de ene kant staat het voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Twee waarden die wij als CaseWare met onze oplossingen toe willen voegen. Aan de andere kant staat het ook voor het maken van de juiste keuzes als kantoor.

Terugblik op 2018

De middag startten we met een terugblik op 2018. We konden niet alle ontwikkelingen benoemen, maar hebben de highlights voor gebruikers doorgenomen. Denk hierbij aan centrale vastlegging en realtime integraties, twee factor authenticatie, importfunctionaliteit binnen AuditCase, het toevoegen van notificaties, uitbreiding van de integratie met CaseWare Cloud door veilig te delen en natuurlijk de mogelijkheid om documenten digitaal te laten ondertekenen.

Grotendeels zijn dit ontwikkelingen die bijdragen aan een verhoging van de efficiëntie binnen het kantoor. Een van onze speerpunten.

Speerpunten ontwikkelingen

Ontwikkelingen die wij gedaan hebben en gaan doen zijn gericht op meerdere speerpunten. De nieuwe ontwikkelingen zijn gebaseerd op de volgende speerpunten:

  • Self-service: gebruikersbeheer, groepenbeheer en bijvoorbeeld authorisatie
  • Data: nieuwe technieken om documenten op te slaan, te indexeren en te schalen
  • Connectiviteit: uitbreiding van bestaande integraties met bijvoorbeeld Qics en CaseWare Cloud
  • Security: twee factor authenticatie en uitfaseren oude protocollen
  • Gebruiksvriendelijkheid: een erg breed begrip, denk aan snellere formulieren, minder klikken en ook minder functies
  • CRM-functionaliteit: meer mogelijkheden voor het gebruik van uw CRM-data. Bijvoorbeeld door het gebruik van de contactpersonen.
     
Mailchimp integratie

Een speerpunt is dus het verder gebruiken van de CRM-functionaliteit en data die in AuditCase zit. Mede gelet hierop hebben we een integratie ontwikkeld met Mailchimp die voor gebruikers vanaf de laatste versie ook al beschikbaar is. Mailchimp biedt functionaliteiten voor het verzenden van mailingen, maar geeft hierover ook uitgebreide marketinginformatie.

De integratie configureert contactpersonen realtime met een audience in Mailchimp. De correspondentiegroepen die in AuditCase zijn aangegeven worden als labels doorgezet in deze configuratie zodat je in Mailchimp hierop kan filteren.

AuditCase App

Als klap op de vuurpijl hebben we deze middag de bèta-versie van de AuditCase app laten zien. Deze wordt beschikbaar voor zowel iOs als Android. Dit is een eerste versie waarin het mogelijk is klanten te markeren als favoriet en alle klantgegevens te bekijken. Er kan vanuit de app direct gebeld worden of genavigeerd naar deze klant. Daarnaast is het mogelijk het elektronische dossier van de klanten te openen en dossierstukken te bekijken. De aanwezigen tijdens de AuditCase Open hadden direct invloed op de volgende functionaliteiten binnen de app. Bijvoorbeeld: werken met taken, zoeken in en door dossiers, contactpersonen en prospects aanmaken, delen van bestanden met klanten of extra beveiliging. De beantwoording van deze vraag zou doorslag geven over de volgende functionaliteit binnen de app. Dit blijft echter nog even spannend, want de stemmen waren nagenoeg exact verdeeld. We houden jullie op de hoogte!

Bekijk de presentatie

Blijf op de hoogte van AuditCase
Neem vrijblijvend een CaseWare-ID of log in.